Alla inlägg den 30 december 2008

Av J B - 30 december 2008 22:51

Dagen på jobbet helt ok fast mycke snurr, men så är de ibland.

När jag sen slutade så hämtade älskling upp mig o vi hämtade barnen på dagis, släppte sen av dem 3 hemma o jag åkte vidare för att hämta upp Emma, då vi skulle gå i affärer själva. Barnen gillar inte att gå runt när de är mycke folk o då kan man inte heller försöka hitta något. Vilket vi inte gjorde heller, så de får bli att köpa nytt då reorna är slut, till slut handlade vi hem mat o sen åkte vi hem o började med maten. Firade lite nyår idag då hon jobbar hela nyår, så vi har ätit gott o druckit några cider, mintu med oboy och sen spelat buzz. Så tack för en mysig dag/kväll. Nu är de snart dags för sängen för min del, för jag ska jobba dagen imorrn till 14.


Imorrn ska vi äntligen träffa mamma igen, inte sett dem sen 28e november då de vart på semester o sen vart de sjuka när de kom hem den 16e o de har inte velat smitta ner oss så nu är de äntligen bättre, sjukt länge sen vi sågs nu, så de blir paket öppning imorrn o på kvällen ska vi hem till svärmor äta middag.

Ovido - Quiz & Flashcards