Alla inlägg den 22 december 2008

;(

Av J B - 22 december 2008 21:23

Hela dagen har bestått av att ligga på soffan o mysa, haft riktigt film maraton här hemma, så många filmer har jag o barnen kikat på. Inte vart på toa sen imorse vilket är väldigt skönt, men har haft ont i magen hela tiden, o de är så man knappt vill röra på sig för de gör så ont hela tiden. Tur man har en riskudde o värma, men nu får de vara nog med detta, hoppas jag vaknar upp o inte har ont imorrn.

Precis slagit in de sista julklapparna, så nu är de klart. Blir de soffan igen o invänta älskling från hans träning.

Av J B - 22 december 2008 08:49

Jobbade hela helgen dag pass tack o lov, vi har vart en man kort både lördag o söndag, för de fanns verkligen ingen som ville eller kunde jobba, så de slutade med att jag fick lov att stanna på söndagen till eftermiddagen fast jag skulle slutat 14, så de var en jobbig dag, dels för att innan vi skulle ut på eftermiddagsärenden så fick vi reda på att en tant gått bort, hon var verkligen en av mina favoriter, de är så orättvist att hon gick bort. De är hela 6stycken som gått bort på kort tid på jobbet, varav 2 stycken bara förra veckan. :( Älskling, barnen o Emma hämtade mig på jobbet sen, så vi åkte ut till bergvik o skulle köpa julklappar till Gabriel o Engla, sen fick de bli mat på MAX, orkade verkligen inte ställa mig o laga mat igår.


Sen på kvällen så började jag få så äckligt ont i magen, somnade i soffan o slutligen la jag mig strax efter 21:30. Vaknade sen vid 01:30 inatt med en värk i magen som hette duga, där bröt min magsjuka ut ;( Så har inte sovit mycke inatt då toan vart min vän, mellan gångerna så la jag mig på soffan för att inte störa älskling med mitt springande upp o ner.

Tack o lov så har jag inte spytt en enda gång, men detta är fan jobbigt. Kul jul liksom att vara magsjuk nu, kunde jag bara inte fått det då barnen fick det o älskling som åkte på de början på förra veckan. Blir så jävla less på detta. Hur blir de nu i jul liksom? :(


Dags att inta soffan igen, känner mig inte alls pigg o denna värk i magen gör mig tokig. Så barnen får helt enkelt roa sig själva idag, de ser på film just nu iallafall. Känner mig döööd!




En grej till, jag lämnade en kommentar på ett kort, varav personen i frågan tog bort de jag skrivit o vart tydligen sur. Så nu har hon tagit bort mig på bilddagboken, asså snälla hur gammal är du? Så jävla löjligt så jag finner inga ord! Jag vet ju att du kommer läsa min blogg iallafall o kolla in mig på familjeliv. LOL!

Ovido - Quiz & Flashcards