Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Så jävla värdelöst!!

Av J B - 22 december 2008 08:49

Jobbade hela helgen dag pass tack o lov, vi har vart en man kort både lördag o söndag, för de fanns verkligen ingen som ville eller kunde jobba, så de slutade med att jag fick lov att stanna på söndagen till eftermiddagen fast jag skulle slutat 14, så de var en jobbig dag, dels för att innan vi skulle ut på eftermiddagsärenden så fick vi reda på att en tant gått bort, hon var verkligen en av mina favoriter, de är så orättvist att hon gick bort. De är hela 6stycken som gått bort på kort tid på jobbet, varav 2 stycken bara förra veckan. :( Älskling, barnen o Emma hämtade mig på jobbet sen, så vi åkte ut till bergvik o skulle köpa julklappar till Gabriel o Engla, sen fick de bli mat på MAX, orkade verkligen inte ställa mig o laga mat igår.


Sen på kvällen så började jag få så äckligt ont i magen, somnade i soffan o slutligen la jag mig strax efter 21:30. Vaknade sen vid 01:30 inatt med en värk i magen som hette duga, där bröt min magsjuka ut ;( Så har inte sovit mycke inatt då toan vart min vän, mellan gångerna så la jag mig på soffan för att inte störa älskling med mitt springande upp o ner.

Tack o lov så har jag inte spytt en enda gång, men detta är fan jobbigt. Kul jul liksom att vara magsjuk nu, kunde jag bara inte fått det då barnen fick det o älskling som åkte på de början på förra veckan. Blir så jävla less på detta. Hur blir de nu i jul liksom? :(


Dags att inta soffan igen, känner mig inte alls pigg o denna värk i magen gör mig tokig. Så barnen får helt enkelt roa sig själva idag, de ser på film just nu iallafall. Känner mig döööd!




En grej till, jag lämnade en kommentar på ett kort, varav personen i frågan tog bort de jag skrivit o vart tydligen sur. Så nu har hon tagit bort mig på bilddagboken, asså snälla hur gammal är du? Så jävla löjligt så jag finner inga ord! Jag vet ju att du kommer läsa min blogg iallafall o kolla in mig på familjeliv. LOL!

 
 
Emelie & Nellie

Emelie & Nellie

22 december 2008 09:35

Krya på dig hjärtat

http://familjenbrocka.blogg.se

 
Ingen bild

dessi

22 december 2008 10:49

krya på dig.. hoppas du blir frisk snart..Kram!

 
Lisa

Lisa

22 december 2008 14:06

Hej gumman! Men gud vad tråkigt o höra att du är sjuk :( det är ju så himla typiskt att man ska bli sjuk över jul, brukar ju vara standard.. Tyvärr! Men vi får hoppas att du kryar på dig så du orkar med lite julfirande iaf.. Och skit i kinkiga människor, orka ödsla energi.. Kram å god jul på er allihopa!

http://fliza83.blogg.se

 
Lotta

Lotta

22 december 2008 18:32

Tråkigt att du med är sjuk! Hoppas du kryar på dig med snart!! God Jul!! :) Kram

http://Liz83.blogg.se

 
fia

fia

22 december 2008 20:19

men krya på dej, de lät inge kul, usch de går så mycket magsjuka här me men peppar peppar, inte vi , hoppas du verkligen kryar på dej, och en sak till vad är de för människa som beter sej så, i bland undrar man verkligen hur gammla folket är =)

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards