Alla inlägg den 13 december 2008

Av J B - 13 december 2008 13:29

Komma på samma gång, Melanie har även åkt på 39graders feber o är snorig, hon sover bara o är helt slut, vi bäddade oss på golvet i vardagsrummet så vi somnade alla 3 ett tag, sen vaknade hon till, drack lite o somnade igen. Vaknade för en stund sen o spydde igen, duschen o bädda rent, nu sover hon igen. Älskade lilla gumman.


längtar efter dig älskling!!

Av J B - 13 december 2008 09:07

Melanie låg o vred o vände sig o kunde inte ligga stilla i säng breve mig, vid 00.30 så bröt de ut på henne o sen har de fortsatt under natten, så sömn har jag då knappt fått. Var upp o tvätta i natt med, så är nu inne på 4e maskinen. Oliwer har inte spytt mer än 2 gånger som kom igår kväll, men imorse kom de lite löst bajs. Efter att Melanie fått lite att dricka så gick de inte länge förens de kom upp lika fort, så var bara att torka upp skiten o stoppa in henne i duschen. Jag har ont i magen, vet inte om jag vågar äta någon frukost heller, ifall jag åker på skiten, jag rent ut sagt hatar att spy, de är bland de värsta jag vet.


BLÄ!

Ovido - Quiz & Flashcards