Alla inlägg den 14 december 2008

Av J B - 14 december 2008 11:29

Melanie sov sig genom hela dagen igår, vaknade till för att sen somna om igen. Så vid 23 igår somnade de väl då de vart en del sovning på dagen. Vaknade imorse vid strax före 05 då båda ville ha välling, så blandade ihop o gav dem. De hade ju inte ätit något igår, så skönt att de ville ha lite. Imorse strax före 07 så vaknade dem o var piggelin, så sen dess har de vart som vanligt o bråkat med varandra o lekt. Vilket är skönt att de mår bättre, ingen av de har feber längre heller, så de känns skönt. Hoppas verkligen inte att de blir något mera under dagen nu, så vi kan gå på luciafirande på dagis imorrn eftermiddag.

Melanie har även haft sin första torra natt med blöjan, så de första hon gjorde imorse var att gå på pottan o kissa. Hon var ju dock utan blöja igår med hela dagen o sov utan, så de går undan,. Duktiga tjej!


Gud vad skönt de var att ha hem älskling igår igen, längtat ihjäl mig.

Så nu är han iväg o träffar sin pappa en sväng, barnen ska snart få vila, jag ska plocka ihop här hemma hos mamma o sen ska vi innan vi åker hemåt, in o kika på tomtekläder o handla mat hem.


Jag har än så länge klarat mig, jag tycker att jag borde ha fått magsjukan om jag skulle fått den? Jag kanske klarar mig även iår, HOPPAS! Vi får helt enkelt se hur de hela slutar. 

Ovido - Quiz & Flashcards