Alla inlägg den 4 mars 2009

Av J B - 4 mars 2009 19:50

Vart en kanon dag idag. Busade några timmar på leklandet o sen vart de fika. Vi avslutade de hela med en tur till bergvik, kikade lite vårjackor, men kan inte riktigt bestämma mig vad barnen ska ha i vår. Sen handlade vi och åkte hem o gjorde middag, vilket vart soppa o baugette idag. Muums.

Vi har även suttit o kollar runt lite på ställen till sommarn.

Har ju enbart 1 veckas semester i sommar, så vi vill göra nåt skoj.

Sen blir de mesta dels jobb i sommar, då jag fick reda på vilka veckor jag ska jobba i sommar.


Idag kom de äntligen ett brev om att de fått in remissen till smärtkliniken för min del, ska vänta på ytterligare ett brev, så får de när de kommer?

Även tid för Melanies 2,5års kontroll kom idag.


Gud vad livet känns underbart.

Av J B - 4 mars 2009 09:43

Vid 9 imorse kom min lillfis hem, så vi åt frukost hela familjen efter det.

Nu blir de bara massa lek för barnen fram till lunch, lite vila o efter det bär de av till leklandet så vi alla får leka av oss lite :)


Iaf så hade de gått kanon bra hos läkarn imorrn, hon var så duktig,. inga som helst problem och allt var bra.. vilket är skönt.



Ovido - Quiz & Flashcards