Alla inlägg den 17 mars 2009

Av J B - 17 mars 2009 18:29

Denna morgon började inte alls bra, allt bara försvann då jag kom till jobbet och skulle gå på en helt ny rad med folk som verkligen inte tål att de kommer nya. Så idag har jag vart riktigt irriterad hela dagen o de har mina jobbarkompisar märkt på mig, man fick höra att de aldrig sett mig som jag vart idag. Förståligt.


Mormor hämtade Oliwer på dagis idag, så såg han sista gången när jag lämnade han imorse, så han skulle få spendera en dag/kväll med mormor & morfar precis som Melanie fick för 2veckor sen. Skönt för dem att få all uppmärksamhet o vi kan lägga all på bara en, de behövs. Men jag saknar han massor!! Så jag hämtade upp Melanie på dagis, varav jag möts av gråt precis då jag kom till dagis, då hon hade trillat o skrapat upp alldeles intill ögat ;(


Älskling hämtade sen upp oss och vi begav oss ner på stan, Melanie skulle ju med få sig en leksak då vi var ensamma, precis som Oliwer fick. Sen åt vi nere på stan och nu är vi hemma och myser. Älskling har precis sålt sin bil, så imorrn drar han iväg o köper en ny.


Så ikväll blir de massa soffmys och kika på tv o enbart slappa.

Ovido - Quiz & Flashcards