Alla inlägg den 29 mars 2009

Av J B - 29 mars 2009 19:01

Sambo är bara förnamnet, jag är såå otroligt glad att jag träffat dig. Att du finns i mitt och barnens liv. Bättre bonuspappa finns inte. Jag älskar dig så sjukt mycke älskling.

Vid lunch så gick jag och la mig, sen kom även Melanie och kröp upp i sängen breve mig, så vi passade på att sova lääänge.

Medans vi sov så var Oliwer och älskling ute på bus, de var på barnmässan och träffade Rorri och sen kom de hem med ballonger av Blixten och Hello kitty. Så Melanie sken upp som en sol när hon såg sin ballong.

Resten av dagen har vi bara slappat, vi har nyss duschat av barnen och nu ska vi kika på massa tv och bara mysa.


Jag älskar min familj! <3

J N O M!

Av J B - 29 mars 2009 10:24

Dessa tabletter är verkligen jobbiga när de börjar verka.

Just nu har jag som en skugga på allt jag tittar, svartnar för ögonen och allt hoppar liksom, svårt att titta åt sidorna, så himla svårt att förklara. Snurrig och mår allmänt skit just nu. :(

Ovido - Quiz & Flashcards