Alla inlägg den 30 mars 2009

Av J B - 30 mars 2009 19:01

Idag har barnen fått vara på dagis fast jag inte jobbat, lämnade dem och sen kröp vi ner och somnade om. Vilket var kanon skönt att få sova o bara ha de tyst om sig. Huvudvärken gör mig tokig och tabletterna gör mig snurrig och illamående. Efter en frukost så började vi städa, skönt att ha de gjort när barnen vart på dagis. Sen åkte vi ut till bergvik och åt lunch tillsammans, kikade lite i affärer. Vart shopping för min del, nya vårskor, en tröja som jag länge suktat efter så nu var jag bara tvungen att köpa den. Vart sen en tur inne på Gina, där de vart leggins och scarf. Sen åkte vi och hämta Millie för att slutligen åka och hämta barnen på dagis.

Har inte hunnit med så mycke mer sen vi kom hem, mer än att göra middag. Svärmor har även vart här och ätit middag med oss. Resten av kvällen ska vi mysa, jag ska även ta mig en titt i tatto tidningarna som jag köpt idag. Får se om jag hittar nåt snyggt. Är sååå sugen på en ny tatuering, men jag vet inte alls vad jag vill ha?!


Värst vad många de som hittat hit nu då, många från din sida Jossa.. :)

Hoppas ni hittar nåt intressant, vore skoj att veta vilka ni är som läser? Så lämna gärna en kommentar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards