Alla inlägg den 23 mars 2009

Av J B - 23 mars 2009 19:38

Idag var jag även ledig, så vi har mest myst hemma. Jag tog mig även en promenad på en timme för att få lite frisk luft, huvudvärken släppte lite faktiskt, men när man väl är hemma igen så är de skit jobbigt. Börjar fundera på om de är nå skit här hemma som gör de ? Usch, börjar ogilla denna lägenhet väldigt mycke, skulle gärna vilja flytta från den.

Efter middagen sen så tog vi oss en tur bort till svärmor & Torbjörn och hälsade på, kom hem för inte alls länge sen och då var de sängen som gällde på en gång för barnen då de är dags för jobb/dagis imorrn igen.
Denna vecka har jag 4 dagar inplanerat jobb och sen blir de inge mera.

Snart är de fredag och då blir de fullt upp, först ut är de BVC med Melanie och sin 2½års kontroll, sen ska jag till smärtkliniken och efter det ska vi träffa Jossa & Molly. Ska bli så grymt kul att ses igen, saknat er massor. Slutligen på kvällen så ska jag och älskling ha lite egen tid, så vi ska ut och käka och sen gå på bio medans svärmor blir här hemma hos fisarna.


Som rubriken lyder, så är snart mars slut med, jag hinner inte med. Oliwer blir snart 4år.


Dags att inta soffan, massa mys på gång och äta lite glass och varma hallon.

Ha en mysig kväll. All kärlek till min underbara familj! <3

Ovido - Quiz & Flashcards