Alla inlägg den 7 mars 2009

Av J B - 7 mars 2009 19:02

Släppte av älsklingen hos en kompis, kikade på Emmas nya lägenhet o sen drog vi vidare till ikea för en kik. Vi kom inte alls på vad vi skulle göra för middag så de slutade faktiskt med att vi gick ut o åt mongoliskt med barnen, allt gick finemang, så nu har vi nyss kommit hem. Ska vi slappa och kika på melodifestivalen o bara gotta oss. Imorrn är de jobb som gäller igen, delad tur på köpet. Hoppas jag sover bättre inatt så jag känner mig något piggare imorrn iallafall.

Av J B - 7 mars 2009 15:08

Morgonen började inte så bra då jag vaknade med en rejäl huvudvärk o barnen vaknade super tidigt fast de var uppe tills jag slutade igår kväll.

Men vi har tagit igen oss, vi har sovit en otroligt lång stund, så de var skönt. Nu väntar vi på att älskling ska göra sig klar, ska köra iväg han, ska ut o äta med hockey grabbarna. Vi ska hämta upp Emma och sen får vi se vad vi ska hitta på för bus?

Ovido - Quiz & Flashcards