Alla inlägg den 25 mars 2009

Av J B - 25 mars 2009 20:31

Hela dagen idag har vart extremt jobbig med denna smärta, alla har vart på mig från alla håll o kanter att jag måste verkligen söka för min huvudvärk nu, då den hållt på i över 1vecka. De blir många tankar i skallen kan jag lova, när man tänker på allt skit som snackas när man har huvudvärk. Så när jag slutade så gick jag och hämtade mina fisar och sen gick vi hem och älskling hade gjort klart inför middagen som blev våfflor idag. Sen skjutsade vi ner barnen till Camilla, dit svärmor sen skulle komma och hämta hem dem och lägga dem här hemma medans jag och älskling åkte iväg till akuten. Tack för att ni är så underbara! <3


Väl på akuten var de mycke folk, och då jag skulle anmäla mig och berätta varför jag sökt så berättade hon att de har suttit folk sen före lunch och fortfarande inte fått komma in och de fått in 11 nya fall som inte träffat läkarn ännu, så kände jag bara nej jag orkar inte sitta här hela natten, så hon tyckte de var bättre att jag kom tillbaks imorrn bitti. Så när jag sen gått därifrån så ringde jag upp jobbet och berättade att jag inte kommer imorrn då jag ska åka in, ( skulle haft delad tur ) Så ska lämna barnen som vanligt på dagis, jag vill gärna inte ha med dem på sjukhuset o få vänta där fleera timmar, dagis behöver ju inte veta att jag ska på akuten liksom. Så får se hur länge man får vänta imorrn bitti då. Hoppas verkligen de tar en på allvar bara, jag orkar inte ha de såhär något mera. Smärtan blir bara värre o värre och de gör så ont så jag vill bara gråta o slå något hårt i huvudet på mig.


Ska ta mig en dusch nu och sen ska jag krypa ner i soffan och invänta min älskling från sin träning.

J N O M <3

Ovido - Quiz & Flashcards