Alla inlägg den 28 mars 2009

Av J B - 28 mars 2009 18:40

Älskling åkte iväg och jobbade lite med hockeylaget idag, så jag och barnen kröp ner i säng och sov middag i 2½timme. Var dock lika trött då jag vaknade igen. Åt lite mellis och sen åkte vi iväg och handlade lördagsgodis.

Tabletterna gör mig riktigt orkeslös och huvudvärken ska vi inte tala om, även att jag känner mig riktigt snurrig och allt känns som en dimma, och illamåendet ska vi inte tala om, vart nära på att spy flera gånger idag. Får mig att tänka tillbaks då man var gravid och gick och var illamående hela tiden. ( & nej jag är inte gravid! )


Melanie har vart väldigt gnällig sen vi kom hem från att handlat, så tog en temp på henne, 38,4 ligger den på nu, hon åt lite grann av maten bara o sover nu i soffan. Så hon är inte alls pigg. Så imorrn är det jag och hon som ska mysa hela dagen och försöka sova så mycke som möjligt. Älskling och Oliwer får hitta på nåt skoj. Skulle ju ha jobbat imorrn, men i detta skick skulle jag inte göra ett bra jobb och jag skulle nog inte ens överleva dagen/kvällen. Jag vill bara bli bra nu och slippa denna smärta.

Av J B - 28 mars 2009 09:29

Var det igår, dock vart de väldigt mycke på hela dagen så när vi väl satt oss på bion så bara blixtrade de i huvudet på mig och jag var väldigt snurrig. Trodde inte att jag skulle orka hålla mig vaken o klara av den 2½timmes långa filmen, men de fixade jag.


Lördag, nyligen gått upp fast jag vart vaken ett tag, men kroppen orkade helt enkelt inte gå upp, så har fått i oss lite frukost nu. Barnen kikar nu på Lotta och jag ska göra dem sällskap i soffan. Från idag ska jag inte ta några citodon, de är nog inte så bra att blanda dem med medicin jag fick igår. Tagit första tabletten idag, så får se hur de här funkar nu då?

Idag ska vi inte göra alls mycke, mest bara slappa.

Ovido - Quiz & Flashcards