Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Underbar! <3

Av J B - 29 mars 2009 19:01

Sambo är bara förnamnet, jag är såå otroligt glad att jag träffat dig. Att du finns i mitt och barnens liv. Bättre bonuspappa finns inte. Jag älskar dig så sjukt mycke älskling.

Vid lunch så gick jag och la mig, sen kom även Melanie och kröp upp i sängen breve mig, så vi passade på att sova lääänge.

Medans vi sov så var Oliwer och älskling ute på bus, de var på barnmässan och träffade Rorri och sen kom de hem med ballonger av Blixten och Hello kitty. Så Melanie sken upp som en sol när hon såg sin ballong.

Resten av dagen har vi bara slappat, vi har nyss duschat av barnen och nu ska vi kika på massa tv och bara mysa.


Jag älskar min familj! <3

J N O M!

 
 
malin

malin

29 mars 2009 19:28

vad mysigt det låter...

http://www.metrobloggen.se/frokenmalinstankar

 
Elin

Elin

30 mars 2009 15:42

Hi hi ja det ska bli riktigt skoj :) Ska först till Los Angeles, USA. Därefter två olika söderhavsöar som tillhör Fiji och efter det blir det Australien. :)

Undebart med kärlek! :) Ni har varit tillsammans rätt länge nu va? :)

puss o kram

http://ellee.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards