Alla inlägg under februari 2008

Av J B - 18 februari 2008 14:50

Morgonen har bestått av mys i soffan till film.

Strax före 12 så la jag barnen då de var trötta, Melanie hon sover ännu! Vaknar nog snart. Oliwer har sovit i omgångar, först i vårat rum 1h sen myste vi på soffan var av han somnade på min mage, sen har han sovit för en stund sen igen. Han är totalt färdig, innan han somna så hade han 39,9. och nu när jag tog nyss så hade han 40,0. Den verkar inte vilja gå ner fast han får alvedon :( Får avvakta tills imorrn bitti o se hur han mår, annars får de bli att ringa doktorn för en koll.

Snart slutar älsklingen med! <3



Fick höra att de var nån tjej som mördats i mora, hur sjukt är inte de ? Usch fy faan.

Av J B - 18 februari 2008 09:58

Börjar bloggen med att skriva grattis till dig älskling ;) jag älskar dig. <3


Natten har vart riiiiktigt jobbig, då Oliwer har gråtit halva natten, så jag har själv känt mig som en jojo som sprungit upp o ner. Tog in dem båda imorse så vi somnade om i våran säng. När vi sen vaknade igen så tog jag tempen på Oliwer som slutade på 40,2 :( Jag är trött efter natten, jag är fortfarande förkyld o ont i halsen, så idag blir de lugna puckar. Oliwer ligger o kikar på sin favorit film bilar o Melanie hon pysslar för sig själv som alltid. Hon hittar på så mycke små bus så :)


Niklas, Oliwer & Melanie är allt! <3

Av J B - 17 februari 2008 18:37

Äntligen sover Melanie som hon ska igen, var upp endast en gång imorse o sen sov hon till strax före 9. Oliwer har inte sagt ett ljud på hela natten. Så sovit kanon bra. Melanie har fått 3 tänder nu så de är väl dem som spökat. Oliwer började ju få feber igår, imorse låg den precis på 38. Så vi åkte hem till Emma o fikade en liten stund. Sen följde hon med hit, så vi har mest bara slappat. Älsklingen åkte ju iväg på bortamatch. Barnen slockna på en gång o var super trötta när vi väckte dem men kan ju inte sova hur länge som helst när de vart så sent idag. Oliwer har vart väldigt hängig, förstår ju det, för feber ligger strax under 39 nu :( att de alltid ska vara något, sen när en annan heller inte är frisk. J-a förkyldning o ont i halsen. Melanie hon snorar ju hon med, men de har hon ju gjort länge nu. Dagis baciller hit o dit. bläää!

Så nu ska vi slänga oss i soffan o mysa, Oliwer är jätte trött. Älsklingen kommer väl hem snart med ..


Niklas, Oliwer & Melanie, min kärlek, mitt allt! <3

Av J B - 17 februari 2008 09:34

Grattis Emma på 21års dagen!

Hoppas du får en bra dag.

Av J B - 16 februari 2008 21:12

Har ingen ork eller lust att riktigt skriva om våran dag.


Mina fisar betyder allt! N, O & M! <3

Av J B - 15 februari 2008 07:59

Jag känner mig helt död! Har sovit så fruktansvärt dåligt inatt, vaknat hela tiden o bara legat o snurrat. Självklart har en förkylning brytit ut i natt med, ont i halsen, grym huvudvärk o ont i hela kroppen. Så idag blir de soffan o slappa medans barnen är på dagis, jag som hade tänkt att träna idag.


DÖD!

Av J B - 14 februari 2008 20:55

Tack älskling för underbara timmar. Som alltid med dig dock men att komma iväg själva är såå underbart. Underbart go mat o fika på det.

Tack även för fina rosor, gulligt kort o nalle! ;) du är helt enkelt underbar!

Jag älskar dig såå otroligt mycke!

Ska krypa ner i soffan o vänta tills du kommer hem från träningen ..

Av J B - 14 februari 2008 12:22

Barnen var vakna imorse när älsklingen gick upp o de blir så otroligt trötta när de är uppe sådär tidigt, så tog in dem till sängen o vi somnade alla 3 om tills klockan ringde. Dagis mellan 9-12. Jag åkte o träna imorse igen, kan ju lova att de kändes i kroppen att jag tränade igår kväll. Så jag är alldeles koma i kroppen o musklerna, hade inte alls mycke träningsvärk imorse som jag trodde att jag skulle ha, så de var endå skönt. Men nu känns de otroligt mycke. Nyss hämtat barnen så har precis lagt dem.

Ska jag pyssla med annat.

Ikväll kommer mamma hit o ska passa barnen medans jag o älsklingen ska ut o käka middag :)


Ha en trevlig alla hjärtans dag.

Ovido - Quiz & Flashcards