Alla inlägg under januari 2009

Av J B - 25 januari 2009 11:22

Minst sagt, fy fan vilken värdelös kväll igår.

Har inget mera att skriva om det! USCH!

Av J B - 24 januari 2009 17:23

Lämnade barnen vid halv 3 hos mormor. Sen åkte vi till svärmor o fikade.

Har spelat lite buzz, och väntar på maten, sen är de duschen som gäller o göra sig ordning. Ska bli skoj med feest! ;)

Av J B - 23 januari 2009 17:48

Sovit dåligt inatt o barnen vaknade tidigt, kanske inte så konstigt eftersom vi vart upp tidigt väldigt många dagar nu sista tiden. Vi har vart iväg på bergvik idag o shoppa lite med mormor, denna gång vart de enbart grejer till mig, som jag ska ha tills imorrn. Fikade o sen åkte vi hem, gick o la mig med barnen och sov i 2 timmar, så trött o huvudvärk. Men värken vill inte försvinna. Så nu väntar vi på maten som är i ugnen. Älskling är på bortamatch o Emma kom hit o gör oss sällskap. Blir bara mys ikväll då barnen ska till mormor o morfar imorrn o sova över där. Imorrn blir de fest!

Av J B - 22 januari 2009 17:39

NEJ!

Slut i kroppen!!

Av J B - 21 januari 2009 15:22

Snacka om att jag var trött imorse, jag gick upp en hel halvtimme senare än vad jag brukar göra, de känns i hela kroppen när man jobbat som man gjort nu, halva dagen är nu avklarad, ska alldeles strax åka ner o göra kvällen. *gääspar*


Älskling, de är såå tråkigt .. men de kommer snart upp något annat! <3

Kärleken till N, O & M är enorm, älska massa!!


Av J B - 20 januari 2009 17:42

Till mig själv på 26års dagen och till Oliwer som har namnsdag [Zebaztian]

Även ett stort grattis till Johanna & Patrik som fick en liten bebis i natt.

Sa ju att den skulle komma på min födelsedag ;)

Idag har jag iallafall jobbat till 16, sen gick jag till dagis o hämtade upp barnen som inte alls skulle hem, älskling kom med dit och sen åkte vi o handlade kinamat och älskling hade köpt tårta, så nu har vi nyss ätit maten, suuuper mätt.

Jag börjar känna mig ganska så trött nu, jobbat min 6e dag idag o imorrn gör jag en delad tur o sen ett dag pass på torsdag.

Nu ska jag pyssla med annat.

Av J B - 19 januari 2009 16:03

Jobbade delad tur igår, så var ganska så mör. Från de att jag slutade tills jag började igen så var vi på kalas o fikade. Var nästan bara hem efter jobbet o tog mig en dusch o sen vart de sängen. För att jag har jobbat idag med, efter jobbat o hämtning på dagis så spenderade vi tid ute i lekparken så barnen fick leka av sig.

Vaknade upp till massvis med snö imorse o mer ska de komma, puuust.

Blir inte mycke att göra idag inte, de känns i kroppen att man jobbat sen i torsdags nu o imorrn jobbar jag med. På min födelsedag, känns inge speciellt iallafall att fylla år. Så de kvittar för mig.




Jag tänker på er.

Av J B - 17 januari 2009 18:41

Morgonen var inte alls skoj, vaknade o var ganska så förtvivlad av att drömt en massa, usch så jobbigt de är att drömma. Har gått på jobbet idag med, fram till lunch iallafall men idag var de inte alls lika kallt, så de var bara skönt. Slutade 16 idag. Barnen har spenderat dagen hos svärmor, då älskling skulle hjälpa sin pappa, han har ännu inte kommit hem. Vi ska ta en liten myskväll nu innan de somnar, då de vart full rulle på dem idag. Skulle ha jobbat till bara 14 imorrn, men de fattades på kvällen så kör en delad tur imorrn, jag behöver alla tider som jag kan få nu, när jag vart hemma de 2 första veckorna på denna månad.

Trött, huvudvärk o lite ont i öronen, hoppas innerligt att de går över o inte blir något mera.


Dags för mys.


Grattis till Lisa idag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards