Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

M-> 2½år. / LESS!!

Av J B - 26 mars 2009 16:34

Idag blir Melanie som sagt 2½år, tiden har gått så otroligt fort. <3


Var super trött imorse då klockan ringde, så jag höll knappt på att ta mig upp och sen att vakna med huvudvärk är så att man bara vill dra täcket över huvudet igen o sova. Men lämnade av barnen på dagis, sen så åkte vi till akuten igen. Var den enda där när vi kom in, så kom in ganska så snabbt på rummet och de tog blodtryck, puls, temp och en del blodprover på mig, sen var de bara till att vänta. Nästan 3½timme senare så kom läkarn in, under den tiden så hade jag slumrat till både en och två gånger, de är då jag inte märker smärtan så skulle jag så skulle jag gärna sova dygnet runt just nu. Läkarn sa att alla prover o allt såg bra ut, inga tecken på något. Så han klämde och lyssnade och lite sånt, sen sa han att han TRODDE att de var spänningshuvudvärk. Fick utskrivet citodon som jag nu ska testa några dagar, försvinner det inte så skulle jag söka mig till VC. Jag känner mig så otroligt jävla less på allt just nu, så jag vill bara gråta ( vilket jag också har gjort idag. ) JÄVLA SMÄRTA SOM ALDRIG FÖRSVINNER!!!!


De är tur att jag har VÄRLDENS BÄSTA sambo som alltid finns vid mig, underbara människor runt omkring när de är såhär jobbigt. När vi kom hem från allt idag så gick jag direkt och la mig, älskling har vart ner och hämtat fisarna på dagis och sen har de lekt här hemma. Så jag har lyckats sova i 2½timme. Nu ska vi iväg och storhandla och sen ska jag slappa i soffan resten av kvällen. Är ju inte så att man orkar något annat.

 
 
Lotta

Lotta

27 mars 2009 08:43

Men fy vad jobbigt för dig! :( Jag som blir galen av att bara ha det ibland liksom! Hoppas det blir bättre med citodon!! Hoppas ni får en mysig helg! Kraam

http://Liz83.blogg.se

 
Elin

Elin

27 mars 2009 14:40

Stackare, hoppas du mår bättre snart! Skönt att du har underbara personer runt omkring dig iaf!! kramar

http://ellee.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards