Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

17mån.

Av J B - 27 mars 2009 14:58

Vilken bra dag detta har vart än så länge. Bättre kan den bara bli.

Morgonen var underbar. Älskling har vart iväg och tatuerat sig och jag och barnen tog oss en promenad ner till BVC i snöstormen. Tookig på detta väder. BVC gick fin fint, älskling hämtade upp oss och sen var de bara hem och göra lunch till barnen och sen skulle dem i säng. Mamma kom sen och hämtade mig och följde med mig till smärtkliniken. Vilken underbar läkare jag fick träffa, berättade även om min huvudvärk. Vilket han inte tyckte var så konstigt att jag hade, då jag är väldigt spänd över handen min och tänker mycket på det. Så nu ska jag testa lite olika. Först ut blir en medicin för epilepsi och nerverna. Så imorrn börjar jag detta. Får se hur detta funkar. Ska även ha kontakt med en sköterska varje vecka för att se hur de hela utvecklar sig, funkar inte detta så skulle jag testa annat. Han trodde även att huvudvärken skulle försvinna sakta men säkert snart. Hoppas innerligt att detta funkar nu och tar bort en del av min smärta i både hand och huvudvärk.


Så nu ska vi äta lite mellis, sen ska jag göra mig klar. Barnen ska vi köra till svärmor och sen åker dem hit till kvällen. Älskling och jag ska ut och äta middag och slutligen gå på bio. 17månader idag och vi har även fått på ringar på fingrarna. <3 All kärlek till min underbara familj!!

 
 
Emelie

Emelie

27 mars 2009 16:15

Grattis till förlovningen

http://familjenbrocka.blogg.se

 
malin

malin

27 mars 2009 16:51

grattis tjejen!! glad för eran skull

http://www.metrobloggen.se/frokenmalinstankar

 
fia

fia

27 mars 2009 19:40

Åhh GRATTIS gu vad kul, ! hoppas de blir ni för evigt nu då, hoppas åxå att du får bort smärten, men måste fråga, varflr får du epelepsi medecin ?

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

27 mars 2009 22:29

men vad skönt att han kanske har hittat "problemen" då eller att de försöker hjälpa iaf! hoppas att du hittar det som passar dig nu bara!
vad gör ni ihelgen då? kramar!

http://fliza83.blogg.se

 
Ingen bild

semla

28 mars 2009 01:17

Vad var det jag sa ? :O Ditt flin säger mer än tusen ord (från långpromenaden) grattis ;)

 
Camilla

Camilla

28 mars 2009 07:50

Grattis till förlovningen :)
Hoppas verkligen din huvudvärk försvinner nu.

http://camel.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards