Alla inlägg under april 2009

Av J B - 3 april 2009 09:25

Morgonen började inge bra alls, jobbet ringde. Har andra planer idag så sa nej till dagen, då jag endå ska jobba kvällen liksom. Hade så sjukt svårt att somna om efter jag lagt på. Låg och vred och vände mig i 50minuter för att sen få sova 10minuter innan Oliwer först ropade på mig. Sen somnade vi om en liten stund, sen hörde jag dem prata med varann. Så idag är jag trött.

Nyss ätit frukost, ska göra oss klara och träffa mormor nere på stan.

Av J B - 2 april 2009 10:17

Har nu alldeles nyss haft kontakt med en sköterska från smärtkliniken, och jag berättade hur de vart dessa dagar, så jag ska inte äta dessa tabletter något mera. De har ju inte gett någon som helst effekt på min hand, så hon skulle prata med min läkare och sen skulle de återkomma vad som ska hända här näst.


De underbara vädret håller i sig fortfarande, så vi ska alldeles strax gå ut och leka. Sen tänkte jag även att jag ska hinna med en promenad innan jag ska jobba kvällen, börjar 17 idag.

Av J B - 1 april 2009 18:07

Gud vilket underbart väder vi har idag, solen skiner fortfarande.

Så idag har vi spenderat flera timmar ute, barnen skulle få cykla idag tänkte vi, men så visade sig att de var ingen luft alls i Oliwers cykel, som däremot har blivit skit ful. Så jag har bestämt mig för att köpa han en ny.

Så de slutade med att han cyklade på trehjulingen ner till BVC och Melanie åkte vagn. På BVC gick allt fint, han är väl lite krånglig med nya folk i början, blyg och vill inte visa vad han kan. Men de slutade bra och hörsel o syn gick galant. Medans vi var på BVC så var de andra älsklingarna i lekparken och lekte. När vi slutligen var klara så gick vi och handlade med oss fika och gick tillbaks till lekparken och lekte massor. Riktigt skön dag idag, Melanie somnade på vägen hem så vi stannade utanför oss i lekparken och lekte tills jag sen väckte henne så fick även hon leka en stund innan vi gick in. Vart lite film tittande då och jag tog mig en powernap. Vi ska alldeles strax äta maten som väntar i ugnen, lite sen middag idag men så är de ibland.


Har även ökat på mina tabletter nu ( 300mg åt gången)och jag känner mig yr, ser konstigt när jag tittar på text tex, Illamående och trött är jag ju med. Huvudvärken är ju kvar med. Så får se vad som sägs imorrn då sköterskan ska ringa mig och höra hur de går med allt. Någon verkan på min hand tycker jag inte alls att jag fått.


Nej nu är de dags att avsluta här och ta ut maten och äta.

Ha en mysig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards