Alla inlägg den 5 mars 2010

Av J B - 5 mars 2010 16:08

Vi hämtade upp mormor hemma hos dem så hon följde med oss till bergvik, vart först en fika och sen shopping av massor med strumpor. Oliwer har växt ur alla och slängt flera par när de blivit hål, så nu har han fått strumpor så han klarar sig för ett tag iallafall. Sen vart de lite handling av mat. Hem och barnen fick vila en stund, somnade på en gång. Vart sen lite mellis och dem har kikat på film och lekt.

Jag har förberett maten, så vi ska snart åka och hämta hem hjärtat så vi äntligen kan börja med fredagsmys.

Till middag blir de potatisgratäng och festostfylld fläskfile och sallad.

Resten av kvällen spenderas i soffan och kikar på tv.


Trevlig kväll för det ska iallafall jag ha.


Av J B - 5 mars 2010 09:22

Somnade rejält tidigt igår kväll, redan strax efter 21. Så imorse vid strax efter 06:30 så var jag faktiskt pigg då jag vaknade, var länge sen jag kände mig pigg när jag vakna.

Barnen vaknade strax efter mig med, så vi var uppe före älskling så vi bestämde att köra han till jobbet, så vi kan ha bilen idag.

Ska ta oss en tur till bergvik idag och shoppa lite.

Skönt med fredag, massor med mys hela dagen och kvällen.


Älskar livet för fullt, är hur lycklig som helst. <3

JNOM!

Ovido - Quiz & Flashcards