Alla inlägg den 17 mars 2010

<3

Av J B - 17 mars 2010 20:33

  


Min älskade lillfis busar hos mormor. <3 Riktig tokfia. 

Av J B - 17 mars 2010 16:47

Gillar inte att sluta 16 men de funkar ibland, och detta är min enda långa dag som jag har fast på schema så ska inte klaga, finns dem som bara har turer till 16.

Dagen har iallafall gått fort.

När jag hämtade på barnen efter jobbet, så var de första fröknarna sa. Vi har allt hört, grattis. De var de första dem berättade på dagis imorse att dem skulle få ett syskon och pratat om det hela dagen. Och båda vill helst ha en lillasyster. Så vi får väl se vad som gömmer sig i magen. De berättade även att magsjukan började härja där idag igen, jag hoppas innerligt att vi inte får skiten. Men de skulle ju inte förvåna mig om vi får det till helgen bara för att jag ska jobba. Då får man allt vara hemma, inte så lätt för hjärtat med en hand i gips heller.


Nu blir de lite mat, vad vi nu ska hitta på att äta? Torka på mat vill jag lova.

Ovido - Quiz & Flashcards