Alla inlägg den 6 mars 2010

Av J B - 6 mars 2010 17:38

Jobbig dag idag, jag har inte mått nå vidare, fruktansvärd huvudvärk och rejält slö. Vi sv 2timmar efter lunch och jag var fortfarande trött då jag vaknade av larmet jag ställt. Barnen har bara retats med varandra och inte lyssnat för fem öre, de är så sjukt jobbigt när de håller på så. Men men de är bara att gilla läget, det är snart kväll och vi ska enbart slappa i soffan och äta lördagsgodis. Ska nog lägga mig tidigt så jag orkar med morgondagen, har tagit på mig ett extra jobb pass på 6,5timme.


Trevlig lördag kväll.

Av J B - 6 mars 2010 08:27

Varför sover inte barn NÄR man väl kan sova? De är något som retar mig ;)

Melanie slog upp sina blå vid 05:30 imorse, lagomt skoj. Så idag kommer hon vara världens grinigaste om hon inte sover middag. Så idag är jag seg vill jag lova. Får se vad dagen har att bjuda på?

Ovido - Quiz & Flashcards