Alla inlägg den 22 mars 2010

Av J B - 22 mars 2010 10:11

Igår var jag riktigt seg efter att slutat jobba vid 16, somnade en stund på soffan när jag kom hem. Orkade inte heller laga mat så vi fixade hemkörning. Vart sen dusch för oss och sen myste vi i soffan till wipeout, barnen la sig i sista pausen och jag somnade innan programmet var slut så jag missade det och ballar av stål. Vaknade vid 22:30 och gick då in och la mig. Totalt färdig.


Nu under dagen ska vi ta de lugnt bara, måste ner och handla lite och sen börjar jag jobba kvällen 16. Känner mig fortfarande trött.


Har även ringt till KBAB och klagat på grannen, nu för de fan vara nog.

De hade fått in samtal och de visste vem jag menade direkt när jag sa vart jag bodde. Så får se vad som händer, hon skulle höra av sig igen när hon pratat med dem. JAG VILL FLYTTA!!!

Ovido - Quiz & Flashcards