Alla inlägg den 18 mars 2010

Av J B - 18 mars 2010 14:04

 

Bullen <3 

Av J B - 18 mars 2010 11:35

Sen jag gick ut med att vi väntar smått så är det betydligt flera som kollat in min blogg, hela 40stycken igår och 33dagen innan.

Jag brukar annars ligga mellan 12-19 per dag. Blir väl så när man skriver något så blir folk nyfikna. Vore ju skoj om ni lämna någon kommentar om ni endå kikar in så många flera.


Vart ute i 2 timmar med barnen nu, skönt med frisk luft. Så nu ska de ätas lite lunch och ska vi nog mysa ner oss i soffan och titta lite film eller vad dem nu vill göra.

Av J B - 18 mars 2010 08:31

Idag vaknade barnen strax innan 8, vilket sällan händer så de kändes skönt.

Så nu har vi nyss ätit frukost och ska om en stund göra oss klara för att ta sig en promenad ner till MVC, ska lämna lite prover. Så barnen får följa med mig dit idag.


Magsjukan härjar på dagis nu igen för 3e gången, berättade dem igår. Första gången fick vi det i januari men vi klarade oss i februari. Jag hoppas innerligt att vi klarar oss denna gång. Vi får helt enkelt se vad som sker.



Ovido - Quiz & Flashcards