Alla inlägg den 12 mars 2010

Av J B - 12 mars 2010 20:13

Hjärtat ringde från jobbet idag då jag var på bristningsgränsen här hemma och berättade att han fixat med barnvakt så vi kunde bara slappa hemma. Så efter maten så körde vi ut barnen till svärmor och har nyss kommit hem. Tack snälla du! <3 Så nu ska jag njuta i soffan den stunden jag orkar vara vaken, är sjukt trött och jag ska njuta av morgondagen och slippa gå upp tidigt. Självklart längtar jag efter barnen men just nu känns de bara skönt att få lite egen tid efter denna hemska dag.

Så ni får alla ha en mysig kväll för de ska jag ha med mitt hjärta.

JNOM! <3

Av J B - 12 mars 2010 14:57

Så fruktansvärt!! Vilken jävla jobbig dag, dels för att jag sovit så få timmar i natt och för huvudvärken som inte släpper, och sen även 2 visdomständer som krånglar. Barnen gör verkligen allt för att reta gallfeber på mig just nu och dem total vägrar att lyssna, bara bråkar med varandra och skriker och gråter. Vill absolut inte ut och leka som de annars alltid vill men nej då idag ska dem reta mamma så jag tror att jag smäller av snart!!! JAG BLIR TOKIG!

Det gjorde inte saken bättre med posten som kom, nej fy fan vilken helvetes dag och ännu är de MÅNGA timmar kvar av denna dag. Jag orkar inte mera idag!!

Ögonen är alldeles röda av alla tårar som kommer ur dem.



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!

Av J B - 12 mars 2010 09:41

Till att göra något här hemma, skulle behövas städas och tvättas. Men jag orkar inte ta tag i det hela. De är SÅÅ tråkigt och jag är så otroligt trött idag så jag vill helt enkelt inte. Men jag måste väl snart ta tag i de där ;(



Av J B - 12 mars 2010 06:51

Mitt älskade hjärta kom hem efter 8timmar på akuten vid 02 i natt. Jag somnade vid 23 igår och så väcktes jag av pussar vid 02 och innan jag somnade om så var klockan 03:30 och nu vaknade jag av Oliwer som var på toa vid 06, så jag är rejält trött och huvudvärk. Så idag blir de att sova middag.

Iallafall så var det en spricka i båtbenet och dem vet inte om det är helt av, de såg inte. Även har något flyttats vid kulbenet, så nu ska han ha gips i 2veckor och sen tillbaks och röntga och se om de flyttats, annars blir de operation ;( Gipset ska sitta på minst 3månader!! Sånt j-a oflyt så jag tycker verkligen synd om min älskling. Höger hand dessutom.

Ovido - Quiz & Flashcards