Alla inlägg den 26 mars 2010

Av J B - 26 mars 2010 18:52

Efter att fått mat i magen och duschat barnen så ska vi nu mysa ner oss i soffan och invänta hjärtat som är och tränar.

Blir att slappa i soffan hela kvällen, får se hur länge man orkar hålla sig vaken!


JNOM+bebis! <3

Av J B - 26 mars 2010 15:24

Huvudvärken vill inte ge sig trots vila och alvedon, men icke. Känner väl att kroppen vart så stressad, fått blåsa på tungan med. Inte skönt alls.


Just nu är Engla här och busar en sväng med barnen tills Katrin kommer och hämtar henne, när hjärtat kommer hem ska jag åka iväg och handla tänkte jag, så jag får komma ut en liten stund.

Längtar efter kvällen och att få sova. Hoppas detta har släppt till i morgon iallafall.

Av J B - 26 mars 2010 08:32

Kväll på jobbet igår, hatar att jobba kvällar. Så otroligt stressande och igår ska vi inte ens tala om. Både jag och K hade ont i magen av allt stress. 45min övertid är inte skoj.

Så i morse när barnen hördes på toan strax vid 6 var jag inte glad, så himla sliten och huvudet värker. Så jag har ingen som helst lust med någonting. BLÄ!

Sen gör det ju inte bättre att dem tjaffsar och skriker så fort den andra tar något från den andra.

Melanie har blivit otroligt jobbig, hon har vart i trots men nu är de värre, hon skriker för minsta lilla som inte går rätt för henne och allt är bara nej nej nej.

De är så himla jobbigt.


Vill sooooova!

Ovido - Quiz & Flashcards