Alla inlägg den 15 mars 2010

Av J B - 15 mars 2010 14:42

Kvar tills Oliwer blir 5år! ;) Tiden går fort.

Tandläkar besöket gick smidigt som alltid, var klar på bara några minuter. Morfar var snäll och körde oss dit och hem för mormor var på akuten medans. Vi har myst lite hemma, efter lunch så vart de en stunds vila, vilket var kanon skönt.

Vi har ätit mellis och barnen har gått ut för att leka. Jag ska fixa lite och göra ordning mig för kvällen. Ska jobba kvällen idag, inte jobbat på 3veckor så de känns lite mysko. Är inget fan av att jobba kväll alls, får hoppas tiden går fort.

Hoppas även att huvudvärken ger sig, så jobbigt.

Av J B - 15 mars 2010 08:30

Jag som sa igår att ringer dem imorgon bitti så kommer jag svara och ta dagen i stället, ( jobbar kväll idag ) men jag orkade inte svara. Nu ångrar jag mig. Men så är det, får snällt jobba min kväll. Inte jobbat kväll på 3veckor nu så de känns lite mysko.

Vi ska snart göra oss klara med för Melanie ska till tandläkarn för att få lite banan behandling på några tänder.


Ovido - Quiz & Flashcards