Alla inlägg den 13 mars 2010

Av J B - 13 mars 2010 22:15

Helt klart var de rätt låt som vann i Melodifestivalen!

Av J B - 13 mars 2010 19:53

Stannade kvar hos svärmor några timmar när vi åkte dit för att hämta barnen.

Sen åkte vi hemåt och de gick inte lång stund innan barnen var igång igen med att retas med varandra så de var en massa skrik och gråt om vartannat och en del skratt då de busade. Vi beslutade att köpa mat på MAX idag, så vi åkte ut och sen körde vi Melanie till svärmor som var själv så nu får hon lite sällskap i natt så hämtar vi henne imorgon bitti. Så nu ska jag, hjärtat & Oliwer mysa till Melodifestivalen.


<3

Av J B - 13 mars 2010 11:56

Njöt av lugnet här hemma igår men jag var skapligt irriterad iallafall för grannen hade fest igår. Dem hade lagt lappar i postlådan under morgonen och skrev att dem skulle vara mera folk än vanligt igår. Så från 20-22 så sprang dem ut och in i lägenheten och smällde i dörren och satt och prata och skrek i trappen. När klockan var 22:15 då fick jag verkligen nog då de var brudar som spydde i trappuppgången, gick då ut och sa till dem och sa att lugnar dem inte ner sig så kommer jag ringa störningsjouren sen stängde jag igen dörren. Varpå dem missuppfattade allt och trodde att jag hade ringt och alla bokstavligen talat sprang ut ur lägenheten fortare än kvickt. Och grannen pekade finger mot dörren våran och sa jag ska döda henne 2 gånger. Riktiga tuffingar. Så på måndag morgon ska KBAB få sig ett samtal, för nu är jag less på detta och inte nog med det så luktar de rök in till oss flertal gånger under veckorna och de är inte trevligt!!

Men annars så var de riktigt skönt att få lite egen tid och jag vaknade 9:30 imorse. Så de känns lite bättre, är fortfarande dock lite trött och huvudvärken vill inte alls ge sig. Vi ska snart åka till svärmor så jag får träffa mina fisar.

Ovido - Quiz & Flashcards