Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Dålig dag!!

Av J B - 12 mars 2010 14:57

Så fruktansvärt!! Vilken jävla jobbig dag, dels för att jag sovit så få timmar i natt och för huvudvärken som inte släpper, och sen även 2 visdomständer som krånglar. Barnen gör verkligen allt för att reta gallfeber på mig just nu och dem total vägrar att lyssna, bara bråkar med varandra och skriker och gråter. Vill absolut inte ut och leka som de annars alltid vill men nej då idag ska dem reta mamma så jag tror att jag smäller av snart!!! JAG BLIR TOKIG!

Det gjorde inte saken bättre med posten som kom, nej fy fan vilken helvetes dag och ännu är de MÅNGA timmar kvar av denna dag. Jag orkar inte mera idag!!

Ögonen är alldeles röda av alla tårar som kommer ur dem.



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!

 
 
johanna

johanna

13 mars 2010 10:14

men hjärtat, jag önskar så högt att jag kunde göra något för dig. jag kan ge dig lite krafter genom att tala om att jag alltid tyckt att du är en mamma av världsklass. Att du orkar fixa allt så galant som du gör med dina (ursäkta mitt ärliga ordval) bråkstakar är helt fantastiskt. Jag blir ju trött bara av att se på dina fina barn. Bråkiga är dem, men desto sötare än andra! Älskar er!

http://jas0n.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards