Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Gravid - matproblem?

Av J B - 28 mars 2010 17:48

Jag har så sjukt svårt för mat så de finns inte just nu, inget som tilltalar mig.

Mår illa bara jag tänker tanken på en del saker, och lukten från köttbullar och även från pizza nu. De tar stopp och jag får massa kväljningar. Har ju under större delen av graviditeten ätit fil/yoghurt men börjar tröttna på det men måste ju ha något i mig.

Så nu åter igen efter att jag skulle ätit mat så går de inte, sitter nu här med en tallrik fil istället. Fler som har problem med mat? Vad äter ni?

Jag måste ha lite nya tips nu känner jag, för om jag fortsätter äta bara fil så kommer jag inte klara av det sen heller.


Hjälp!!

 
 
Nina

Nina

6 april 2010 16:20

Sådär mådde jag också ett bra tag, ibland än idag. När jag inte fick i mig nånting så fick jag faktiskt i mig typ lite choklad, nåt som jag var liite sugen på som jag inte fick kväljningar eller spydde av. Frukt funkade också bra ibland. får man inte i sig så mycket så tror jag att även om det är nåt onyttigt så är det nog bra att få i sig, det är nåt iaf liksom.
kram

http://ninawikizz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards