Alla inlägg den 2 mars 2008

Av J B - 2 mars 2008 19:18

SUCK!!

Melanie har vart grinig hela dagen. Feber på morgonen. Vart jätte trött, vaknade vid 9:30 för att sen somna vid 12:30 igen. Fick väcka henne vid 15 för vi skulle ut till mamma o äta middag. Då hade hon ingen feber när hon vakna. Även Oliwer hade lite feber innan vilan. Nu ikväll när jag tog tempen på båda. Oliwer slutade den på 40,1 och Melanie 39,1. Jag fattar inte hur de bara orkar gå runt runt runt med allt skit. Kan vi någon gång få bli friska ? Varför är de feber så ofta .. toookig.


Huvudvärken gör mig toookig med!!! gaaah.

Av J B - 2 mars 2008 09:56

Nyligen vaknat, vaknade till Melanies gap ;) Var endå skönt att få sova så länge idag. Var upp vid 7:30 först då de vaknade men de fick sig en flaska välling o sen somnade de om. Tog nog alla deras krafter igår på våran hel dag :) Till min förvåning när vi skulle in på toa o byta blöja, ligger Oliwer på golvet ( på madrassen vi byter blöja ) o sover. Haha . de såg väldigt sött ut .. :) Min took fiis.

Nej lite frukost i magen nu o sen knapra tabletter, idag har jag huvudvärk igen :(

Av J B - 2 mars 2008 09:52

Har gått sen vi träffades för första gången älskling.

Kände redan då att de var nåt speciellt med dig.

Är så himla glad att vi träffades .. Du är en helt underbar person .. min kärlek bara växer o växer till dig älskling. Du är underbar. Jag älskar dig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards