Alla inlägg den 7 mars 2008

Av J B - 7 mars 2008 17:24

När vi kom hem efter BVC, så vart de mys bara, barnen satt sig o kika på tv o helt plötsligt la sig Melanie bara ner o tvärslockna i soffan. När hon sen vakna 30minuter senare så var hon jätte varm, 39,5 hade hon då i feber. BVC tanten som sa att de inte skulle bli nån feber av sprutan, iallafall inte idag, utan kom många dagar senare. Så hon har vart i min famn i stort sett hela dagen. Åt lite lunch sen fick Oliwer lägga sig för att sova strax vid 13. Jag & Melanie la oss på soffan o kika på film, då jag trodde att hon inte skulle somna på en gång då hon somnat innan, men vi båda somna strax vid 13:30. Vaknade gjorde jag 15:30. vart 2 timmars sömn o Oliwer sov ännu, så de vart en riktig sovning för han idag, så ikväll kommer han att få vara vaken ett tag. När vi vakna iallafall var Melanie brännhet och febern låg då på 40,2 :(

Precis gjort ordning maten, tog sitt lilla tag. Så nu är den i ugnen, jag är så hungrig så jag håller på att dö känns de som, inte ätit sen frukosten.


Ha en trevlig kväll.

Av J B - 7 mars 2008 09:45

Kom precis hem från BVC, vart på 1½års kontroll. De gick bra. Idag vägde hon exakt 12kg & var 82cm. På 1½ månad har hon gått upp 80g bara. & växt 3cm. :)

Så nu ska de ätas frukost o sen får vi se vad vi ska hitta på?

Jag är så j-a snorig så de är helt sjukt o nyser heela tiden. Jobbigt.

Längtar efter min älskling otroligt mycke, fick sig en sovmorgon imorse med, tröttfis. Myys. <3

Ovido - Quiz & Flashcards