Alla inlägg den 31 mars 2008

Av J B - 31 mars 2008 18:42

Dagen har gått fort, de  gick fint på information/intervjun. Så nu får man allt gå o vänta några veckor innan man får veta om de blir nåt jobb. Har ju satt upp mig på sommarjobb redan, men får jag detta så tar jag hellre det.

Var iväg o handla när älsklingen slutade, barnen somnade på en gång i bilen, de har inte sovit något idag då vi vaknade så pass sent imorse. Så de kommer bli en tidig kväll. Ska roa oss med hockey ikväll. Barnen kommer garanterat somna tidigt ikväll då de hållt i gång hela dagen nu.

Älskligen åkte precis på träning.

Av J B - 31 mars 2008 10:47

Ja jag börjar bli lite nervös, har precis vaknat o gud så skönt att få sova länge, vi vaknade av telefonen som ringde.

Ska ju iväg på information/intervju på CCC kl 13.

Så mamma kommer hit o ska passa barnen medans jag är där.



Ovido - Quiz & Flashcards