Alla inlägg den 9 mars 2008

Av J B - 9 mars 2008 15:08

Ja minst sagt, Melanie sover oroligt. Tro fan jag de när hon har så hög feber. Så fick ta upp henne o hon fick ligga breve mig tills hon somna, slutade med att jag med somna. Vaknade av en brännhet Melanie mot mig. Febern slutade på 40,4. Försökt få tag på sjukvårdsupplysningen men att sitta i telefonkö o aldrig komma fram så gav jag verkligen upp. SÅ LESS PÅ SKITEN NU! De måste verkligen nåt fel, sen tar hon sig för ryggslutet o jag tycker inte detta verkar normalt.


Snart dags för tacos, sen ska jag sätta mig i den där jävla telefonkön tills jag kommer fram om jag så ska sitta i flera timmar!!!

Av J B - 9 mars 2008 08:50

Vart vaken snart en timme. Melanies feber låg på när hon vakna 40,1. När ska de ge sig verkligen?

Ska inta lite frukost nu, sen blir de mys och lek.

Ovido - Quiz & Flashcards