Alla inlägg den 24 mars 2008

Av J B - 24 mars 2008 19:40

snart i mitt huvud!!

Var ut till mamma och åt men åt inte allt för mycke, jobbigt att svälja.

Hem o badade av barnen o nu är de hockey på tvn så de är helt tokiga här hemma, de ska snart i säng och jag ska ta mig en dusch. Älsklingen är iväg o tränar, sen blir de bara mys i soffan. <3


Godnatt!

Av J B - 24 mars 2008 10:12

Vi hämtade barnen lite senare igår .. så vi kom hem strax före 19. Melanie var så trött så hon fick lägga sig på en gång. Medans jag & Oliwer kröp ner i soffan under täcket o myste o kika på tv. Frös som tusan o mådde skiit. Ont i halsen fick jag även igår o i öronen , huvudvärk till max!! VIlket är värre idag :( Huvudvärken ska vi inte ens tala om, så fort man rör sig så gör de ont. Halsen är så tjock o värk i öronen! SUCK!

Melanie har krånglat så några nätter nu så hon skriker bara .. imorse fick hon komma in o lägga sig i våran säng, varpå hon somna på en gång på min mage. Vi gick upp för ca 20minuter sen. Ska ätas nu sen blir de bara lugnt. Middag ute hos mamma idag.



Ovido - Quiz & Flashcards