Alla inlägg den 20 mars 2008

Av J B - 20 mars 2008 18:15

Verkligen. Var som sagt iväg o klippte mig imorse, vart nöjd. Mamma kom förbi o gjorde mig sällskap en sväng på stan, då vi köpte hårfärg o kikade på jackan som jag bestämt mig för åt Melanie vilket resultera att ingen storlek fanns, så köpte den andra jackan jag kikat på. Åkte hem o mamma slängde igång en tvätt då hon skulle låna maskin, sen följde hon med mig o storhandla, skönt att få de gjort utan barn. Slutligen hem igen för att hon skulle hjälpa mig att färga håret trots hennes onda arm men de gick bra. Så skönt att ha de gjort. Hämtade barnen på dagis, hem o fixa mellis åt dem och sätta sig ner o fixa massor med paket från tradera som gått ut. Så nu är allt de klart, väntar bara på att pengarna ska komma in på kontot ;)

Drog iväg till bergvik när älsklingen kom hem från jobbet, in på systemet o fixa dricka, sen leksaksaffären då jag helt glömde av att köpa nån liten leksak till Melanie som hon ska få i sitt påskägg imorrn, sen ska de få varsitt godisägg på lördag.

Barnen har nyligen ätit middag o nu blir de bara mys resten av kvällen.

Så ootroligt skönt att älsklingen har långledigt nu! <3


Av J B - 20 mars 2008 07:47

Godmorgon, solen skiner underbart.

Dags att väcka barnen snart så vi hinner göra oss klara, direkt efter dagislämning ska jag ner o klippa mig, för att sen gå en sväng på stan o se om jackan finns kvar till Melanie, även köpa hårfärg o fixa med de.


-1,4



Ovido - Quiz & Flashcards