Alla inlägg den 5 mars 2008

Av J B - 5 mars 2008 21:11

Precis duschat o tittar ut o ser att de är vitt på backen, var tvungen att titta en gång till o jovisst de snöar ute! BLÄÄÄ! Jag vill ha vååår nu.

Värdelöst känns det. Aja bara att gilla läget. Dags att inta soffan o invänta älsklingen från sin träning.


Sov gott.

Av J B - 5 mars 2008 09:15

Vart en riktigt sovmorgon för älsklingen, så vi låg o myste innan vi slutligen gick upp då min klocka ringde vid 8. Underbar morgon. <3

Precis lämnat Oliwer på dagis, Melanie är hemma idag med så hon plockar i sina leksaker. Jag har med blivit förkyld nu, vilket känns trist. Så mycke sjuka som vi vart sista månaden nu är helt sjukt, vart nånting hela tiden o de har bara gått runt runt. Finns ju som sagt de som har de värre så ska väl inte klaga men iallafall. Dryygt.


Jag älskar mina 3 underbaringar.

Ovido - Quiz & Flashcards