Alla inlägg den 25 mars 2008

Av J B - 25 mars 2008 11:38

Jag är verkligen irriterad!

Först allt skit som de står om, sen att de inte blivit nån utbetalning från f-kassan , vart in o fixa till på sidan så får se när jag får mina pengar nu? Åååh ..

Sen har jag försökt ringa hela jävla morgonen till vårdcentralen men bara upptaget, när jag till slut kommer fram o får vänta i kön, när de precis kopplar upp mig så kopplar de bort mig o säger att de har stängt!

TOOOOKIG! Minst sagt! Vill bara ha kväll o få gå o lägga mig o vakna upp imorrn o vara på bra humör!


Skit dag!

Av J B - 25 mars 2008 09:33

Vill börja med att säga GRATTIS till dig bobben på din 24års dag! Hoppas du får en mysig dag!


Sen har jag sovit gott hela natten , Melanie har inte gjort ett ljud från sig, skönt om de kan återgå till de nu .. vart mycke krångel på sista tiden.

Försöker få tag på läkarn oxå så någon kan få kika i min hals, för jag mår inte alls bra! :(

Barnen är på dagis nu iallafall, skönt att vara hemma o de är alldeles tyst för de behöver mitt huvud just nu. Inga tabletter som tar bort värken i huvudet heller. Suuck.


-1,8.

Av J B - 25 mars 2008 09:22

En 26-årig Karlstadsbo blir 01:10 påhoppad och misshandlad av tre män på bron över pråmkanalen, strax utanför Nöjesfabriken. En polispatrull kommer till platsen och tar upp anmälan. Polisen identifierar också tre misstänkta gärningsmännen: en 22-åring från Karlstad, 21-åring från Hammarö och en 22-åring från Mora.


Detta är alltså helt sinnessjukt. De hände även en till misshandel fick vi reda på igår då de kommit upp på nyheterna och nu tror polisen att de är samma människor som gett sig på den andra killen. De kan fan inte ha nån jävla koll alls, Brorsan rörde aldrig personen, sen tog de in han till fyllecellen. Medans jag , Niklas & min kusin då gick raka vägen till torget för att ta oss en taxi hem då de verkligen var svinkallt ute.


För de andra så var de personen som slog första slaget på Niklas efter att denna person kallat mig Hora & Fitta. De är även personen som gör en anmälan först, fast han slog första slaget. Hur rätt är de på en skala ? IDIOT är vad han är. Så får se vad som händer av detta nu .. jag ställer då upp som vittne om de blir nåt sånt, då jag även lämnat mina uppgifter o polisen skulle ta kontakt med alla. Blir så jävla irriterad över sånt där så de är nåt fruktansvärt!

Ovido - Quiz & Flashcards