Alla inlägg den 4 mars 2008

Av J B - 4 mars 2008 18:09

Idag har Oliwer spenderat 5timmar på dagis, han fick gå 9-14 istället för 9-12. Var ner en snabbis på stan för att kika om de kommit nå fina vårjackor, hittade massa snygga sommar kläder som jag bara vill ha till barnen nu.. men de får vänta med det, långt till sommarn ännu :) Hittade 2 jackor till Melanie som jag ska fundera på vilken jag ska köpa till henne, till Oliwer fanns de absolut inge fint alls, men de kommer väl ut .. de är ju trots allt bara mars ännu. Sen var jag o Melanie bara hemma o myste tills vi skulle hämta Oliwer på dagis. Nå mer än de har vi inte gjort idag. Bara vart massa bus här hemma. Blir nog ine tidig kväll för barnen då Melanie har sovit lite idag o Oliwer inget alls. Älsklingen är o tränar fotboll idag igen, han är hemma om ett tag. Då blir de bara massa mys i soffan resten av kvällen.


Niklas, Oliwer & Melanie är kärlek! Jag älskar er!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards