Alla inlägg den 16 mars 2008

Av J B - 16 mars 2008 19:21

Efter barnen sovit middag så tog vi oss en tur ute, åkte förbi hos älsklingens mamma för att lämna en resesäng, lämnade barnen där en timme för att åka till IKEA o spana lite. Hämtade sen upp dem för att bege oss hemåt för att börja med maten. Slängde ihop en kladdkaka med. Så nu är vi mätta vill jag lova. Barnen leker just nu, ska snart göras klara för sängen. Singing bee som väntas o sen blir att se en film innan sängen väntar, förhoppningsvis ska jag försöka hålla mig vaken! :)


Niklas, Oliwer & Melanie NI betyder allt! <3

Av J B - 16 mars 2008 10:37

Helt klart rätt låt som vann igår.

Jag somnade ju som vanligt till filmen vi kollade på sen, skandal. Att jag inte kan hålla mig vaken. Idag är jag sjukt trött o ont i huvudet.

Vaknade gjorde jag av att Melanie stod o ropa mamma och pappa kl 9.

Då sov Oliwer ännu, så vi började lite smått att äta frukost själva.

Nu kikar Oliwer på bilar, ovanligt eller inte :) Melanie leker med allt möjligt.


Ha en trevlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards