Alla inlägg den 23 mars 2008

Av J B - 23 mars 2008 13:34

Var åt och påskmat och sen lämnade vi kvar barnen, vilket gick jätte smidigt. Åkte ut till brorsan och hämta upp han o hans kompisar och åkte hem till oss. Jag & älsklingen gjorde oss klara för att vi skulle bege oss till Stoffe och kika in färjestad matchen och förfesta. Mötte sen upp brorsan o hans kompisar på bussen ner till stan.

Bar av till Nöjes, hade en skit bra kväll. Kul att inte vart ute på ett tag de är så mycke roligare att gå ut då. Kvällen slutade väl inte så bra, men de är smällar man får ha .. haha .. stackars människa! :) Var endå rätt åt han .. Brorsan han fick åka med polisen till fyllecellen varav min kusin Jimmy som var här igår från mora fick åka med oss hem o sova på soffan då han inte hade nån annansstans att ta vägen.


Idag mår jag verkligen fruktansvärt, SÅ fruktansvärt bakis så de finns inte, jag mår verkligen som en påse skit, har precis tagit mig ur sängen. Varpå jag har feber på 38,6 :( legat o fryst o svettas om vartannat. Så ska slänga mig in i duschen nu o på med mjukiskläder, sen åka o få i oss mat innan vi åker hem o hämtar hem busarna.


Kan ju lova att de dröjer ett bra tag nu tills jag går ut nästa gång.

Älskling, du är verkligen helt sagolik, finns ingen som är som du, så lycklig att jag träffat dig, bästa som finns! Jag älskar dig otroligt mycket! <3


/ OFF!

Ovido - Quiz & Flashcards