Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Irriterad till max!

Av J B - 25 mars 2008 09:22

En 26-årig Karlstadsbo blir 01:10 påhoppad och misshandlad av tre män på bron över pråmkanalen, strax utanför Nöjesfabriken. En polispatrull kommer till platsen och tar upp anmälan. Polisen identifierar också tre misstänkta gärningsmännen: en 22-åring från Karlstad, 21-åring från Hammarö och en 22-åring från Mora.


Detta är alltså helt sinnessjukt. De hände även en till misshandel fick vi reda på igår då de kommit upp på nyheterna och nu tror polisen att de är samma människor som gett sig på den andra killen. De kan fan inte ha nån jävla koll alls, Brorsan rörde aldrig personen, sen tog de in han till fyllecellen. Medans jag , Niklas & min kusin då gick raka vägen till torget för att ta oss en taxi hem då de verkligen var svinkallt ute.


För de andra så var de personen som slog första slaget på Niklas efter att denna person kallat mig Hora & Fitta. De är även personen som gör en anmälan först, fast han slog första slaget. Hur rätt är de på en skala ? IDIOT är vad han är. Så får se vad som händer av detta nu .. jag ställer då upp som vittne om de blir nåt sånt, då jag även lämnat mina uppgifter o polisen skulle ta kontakt med alla. Blir så jävla irriterad över sånt där så de är nåt fruktansvärt!

 
 
Ingen bild

Elin

25 mars 2008 11:22

Usch vad hemskt :(

 
Lisa.H

Lisa.H

25 mars 2008 21:21

Uscha vad hemskt!! Suck.. Hoppas verkligen att det löser sig för er!! Kramar.

http://fliza83.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

26 mars 2008 21:50

Vad hemskt ! Håller tummarna för att det går bra !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards