Direktlänk till inlägg 9 mars 2008

SUCK!

Av J B - 9 mars 2008 15:08

Ja minst sagt, Melanie sover oroligt. Tro fan jag de när hon har så hög feber. Så fick ta upp henne o hon fick ligga breve mig tills hon somna, slutade med att jag med somna. Vaknade av en brännhet Melanie mot mig. Febern slutade på 40,4. Försökt få tag på sjukvårdsupplysningen men att sitta i telefonkö o aldrig komma fram så gav jag verkligen upp. SÅ LESS PÅ SKITEN NU! De måste verkligen nåt fel, sen tar hon sig för ryggslutet o jag tycker inte detta verkar normalt.


Snart dags för tacos, sen ska jag sätta mig i den där jävla telefonkön tills jag kommer fram om jag så ska sitta i flera timmar!!!

 
 
malin

malin

9 mars 2008 18:05

hoppas du kommer fram och inte behöver sitta flera timmar i telefonkö..och mest av allt att melanie blir frisk...

http://metrobloggen.se/frokenmalinstankar

 
Helena

Helena

9 mars 2008 21:51

Åk in med henne i stället för att telefonköa?

http://soderbona.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hellgren

9 mars 2008 23:24

Är det 1½ års sprutan hon reagerar på? När vi var på BVC förra veckan sa dom att barnen kan reagera väldigt på den sprutan så dom sprutar in lite lite sjukdom i kroppen för att den ska bilda antikroppar mot det. Det är inte nåt sånt hon har? Hoppas Melanie kryar på sig snart i alla fall, aldrig roligt med feber :( Kram

 
Ingen bild

Jessiie

10 mars 2008 10:35

Ja de är den hon fått. Vilket de sa båda bvc tanten o läkarn att feber ska uppkomma först efter en vecka OM den kommer. Men hon fick direkt efter en timme.
Idag har hon ingen feber.

Helena, jag fick tag på dem igår men de ger mig inget att ringa dem när de redan säger de jag vet! Ge henne vätska o bla bla. De ignorerar en totalt när de har feber. Så less på sjukvården så de finns inte!

 
Ingen bild

Emelie

10 mars 2008 20:32

Stackare =(
Nellie ska få den på onsdag, får se hur hon reagerar på den.

 
Ingen bild

Helena

10 mars 2008 21:22

Ja, ibland undrar man ju vad dem ens gör där. Byt yrke ! *Suck*

 
Ingen bild

Jessiie

11 mars 2008 09:11

Emelie, Hoppas Nellie inte reagerar på den.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards