Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Träning & solning.

Av J B - 14 mars 2008 11:37

Lämnade av barnen på dagis vid 9, åkte sen till gymmet. Men jag måste ärligt säga att de känns att man inte vart där på så länge, idag var första gången på över en månad nu pga sjukdomar hit o dit hela tiden.

Fram till november då jag tränade 3gånger i veckan så kändes de skit bra o byggt upp så man orkade en del. Sen började allt i november efter mötet om uppföljning med träningscoachen. Så sen november har jag tränat enbart ca 10gånger ;( Så de känns ju att allt man hade byggt upp försvunnit, känner mig alldeles slö o matt i kroppen. Så pratade med han idag o vi bestämde jag ska börja om från första schemat som han la upp till mig för att komma igång igen o nu hoppas jag på mindre sjukdomar.

Efter tränat de lilla jag gjorde idag så la jag mig o sola, gud vad skönt de var. Precis vart o handlat,nu sitter jag här med lunch o sen blir de att hoppa in i duschen. Ska vara på dagis 13:30 för utvecklingssamtal på Melanie, sen blir de hem o busa efter det.


Äntligen helg, underbart att få ha älskling hemma o vakna upp imorrn o se han ligga där i sängen breve en. Lovely. <3

 
 
Sara

Sara

14 mars 2008 11:53

Tack! :)
Åh sola o träna. Jag har oxå blivit så slö me träningen.. :/

http://fabulousprincess.blogg.se

 
Nina

Nina

14 mars 2008 12:19

Skönt att träna =) Hur lång tid tog det innan du fick bort graviditets kilorna? Det känns som att det går så segt, och nu har det snart gått 5 månader. :/

http://www.ninawikizz.blogg.se

 
Sara

Sara

14 mars 2008 12:25

Jag söker allt jag kan söka i princip..bara ja får ett jobb o kan tjäna ihop lite pengar. Vill gärna ut o resa o så! Men det e så jäkla svårt att få jobb, så tråkigt. Själv?

http://fabulousprincess.blogg.se

 
Nina

Nina

14 mars 2008 12:37

Okej. :P Jag kunde ju inte amma, så då blir det väl svårare,, men jag tycker jag gör massor, ute å går, cyklar, m.m men det händer inget. :P

http://www.ninawikizz.blogg.se

 
Ingen bild

Emelie

14 mars 2008 22:34

Gud så skönt, både träning & solning =)

 
Ingen bild

Jessiie

15 mars 2008 10:06

Ja de var skönt att båda träna o sola fast de gick segt med träning. har du kommit igång med din vikt nu? hur har du tänkt göra ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards