Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Superbäst.

Av J B - 29 mars 2008 18:31

Haft en trevlig dag. Kul att komma ut o göra annat.

När vi sen skulle åka hem ville Oliwer att Annika ( Niklas mamma ) skulle följa med hem, men de gick ju inte. Känns så otroligt skönt att barnen gillar henne så mycket. Så hon lovade att komma en kväll under veckan som kommer o busa med barnen så då ska jag och älsklingen hitta på nåt för oss själva! Lovely.

Gud vad jag känner mig äcklig idag, för att ätit båda smörgåstårta o lite vanlig tårta. Känns som de kilon man gått ner nu har man gått upp igen. Så de får allt räcka för denna lördag, blir inge godis alls. :) Lite ska man ju självklart unna sig. Så nu får de vara nog för idag. Vi fick även inbjudan till dop för Gabriel när vi åkte hem.

Väl hemma så fick barnen i sig middag o nyss fått lite lördags chips medans de kikar på bolibompa.

Älsklingen åkte iväg med Stoffe för att köpa en diskmaskin. DU är verkligen för underbar min älskling! Helt otroligt vad jag älskar dig!

Ditt dåliga samvete som kommer fram nu att du är dålig på att diska ? :D


Även fått pussas idag, GUD vad underbart skönt de var! helt troligt vad jag längtat efter dina pussar. <3

 
 
Ingen bild

Niklaz

29 mars 2008 20:18

hehe ja mitt samvete klarade inge mer :) jag blev knäckt helt enkelt :) mmmmmmmmmmmmmmmmm pussar!!! ;)

 
malin

malin

29 mars 2008 21:49

det är bara bra med mig.
haft en bra lördag, varit ute och shoppat lite och annars bara kikat på tv

http://metrobloggen.se/frokenmalinstankar

 
Helena

Helena

30 mars 2008 00:22

Låter som att ni har haft en kanon dag.

http://hellyh.wordpress.com

 
Lisa.H

Lisa.H

30 mars 2008 11:47

Så smal som du e behöver du maaaaaasssa godis.. Men jag vet hur det kändes när man precis bantat ner sig, ville man ju inte gå upp igen! Ha de super.. kram

http://fliza83.blogg.se

 
Ingen bild

Jessiie

30 mars 2008 12:53

Lisa, går inte att lämna kommentar på din blogg. försökt flera gånger nu ;/
så svaret får bli här! ;)
Inte behövs de nå godis! ;) än är de kilon som ska bort! :D kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards