Alla inlägg den 3 juni 2008

Av J B - 3 juni 2008 17:59

Vart att jag gick ut och solade i 1½timme, riktigt skönt att ligga o njuta i solen, lyssna på musik och läsa lite. Tog mig ännu en promenad innan de var dags att handla hem lite o sen hämta barnen. Promenaden vart på 45min, 5,3km, 358 brända kalorier, 7591steg. Sammanlagt idag blir de alltså = 1h & 40min, 10,8km, 730 kalorier, 15451steg. Jag är riktigt nöjd för idag. Efter dagis så var vi ute o lekte och var ute en stund även när älsklingen kom hem från jobb. Slutligen fick barnen plaska i poolen på balkongen, middag o nyss duschat av sig allt skit. Bolibompa nu, sen är de läggdags nån gång efter 19, då de inte sover som de ska på dagarna. Så är de ju riktigt trötta mot kvällen. Älsklingen är på match.

Av J B - 3 juni 2008 10:02

Ja de var länge sen jag var ute o gick nu. Så efter lämningen på dagis så vart de 55min, 5,5km, 372 brända kalorier, 7860 steg. Pustar ut en stund nu, sen ska jag ut o sitta i solen o njuta. Ändrade tiden på dagis till en timme till så 9-15, både idag o imorgon, de behöver få leka va sig lite o så får de vara hemma på torsdag då de är så varmt så vi kan åka o leka på stranden.

Önskar bara min älskling kunde vara hemma med, men semestern närmar sig för din del. * sakna *

Ovido - Quiz & Flashcards