Alla inlägg den 25 juni 2008

Av J B - 25 juni 2008 19:50

O totaldäcka på soffan efter all mys, sov ett bra tag. M har myst massor hon med. Vi gjorde hemmagjord pizza idag, jag hade massor med grönsaker .. de är ju såå sjukt gott med det. M petade i sig några bitar iallafall medans O inte åt nånting, några skedar yoghurt åt han till mellis. Han ratade både glass och kaka idag, och kvällsvälling, vilket är väldigt sällan de händer. Så han mår inge bra för fem öre. M är gnällig o kinkig hon med. Men så är de när de är feber, hoppas de är lite piggare imorrn. O ville sova i våran säng så han slocknade på en gång, ska bära in han till sin om en liten stund. M har somnat hon med o hon fick då i sig sin välling.

Jag själv mår inte alls som jag ska, är alldeles matt, huvudvärk till max, känner mig svimfärdig och alldeles yr (  & nej jag är INTE gravid så ni behöver inte tänka den tanken som oftast många gör när man skriver de symtom som jag skrivit ) Kanske dags att ringa doktorn och göra en riktig undersökning varför jag mår såhär.


Dags att inta soffan. Godnatt.

Av J B - 25 juni 2008 14:44

Tyckte mina fisar var lite hängiga när jag hämtade dem, speciellt O då han inte alls var som han brukar. Fattade ju på en gång att de var något, tog tempen när vi kom hem och den stannade på 40,0. Varav jag gjorde på M med för att kolla läget, även hon har feber dock mindre men iallafall. 38.7

Så nu ligger de i soffan och myser, inte speciellt sugna på nånting förutom saften som de dricker. Så nu ska jag göra sällskap med dem och längta tills älsklingen kommer hem.

Av J B - 25 juni 2008 09:20

Barnen är på dagis och jag sitter här en stund och oroar mig för M på dagis, kan liksom bara inte släppa det.

Huvudvärk har jag med till max, liksom har ett öga krånglat nu 3dagar, vaknar på morgonen och de är alldeles kladdigt och jag ser grumligt på de. Hmm . Så vad jag ska hitta på idag de får vi se vad jag orkar?

Ovido - Quiz & Flashcards