Alla inlägg den 7 juni 2008

Av J B - 7 juni 2008 15:08

Livet, mina barn, min underbara sambo, familj och vänner.

Allt känns såå fruktansvärt underbart , lycklig.

Vart en helt underbar idag med, barnen sov riktigt länge idag men de vaknade första gången vid 6 men somnade sen om, vilket var kanon skönt.

Vi har busat, lekt och badat i poolen ute idag. O följde med älsklingen på fotboll, medans jag och M har roat oss ute i solen. Lovely.

Blir till att grilla o dricka iskalla cider sen när de kommer tillbaks från fotbollen. Muums.


Fick reda på underbara nyheter alldeles nyss med. Jag är såå glad för eran skull. Tankarna går till er! Grattis! ;)

Av J B - 7 juni 2008 00:00

Vart en helt otroligt bra dag idag, njutit timmar på stranden och lekt. Vart även en karusell tur med barnen, var inte alls många barn karuseller men vi åkte lilla berg o dalbanan iallafall, för att sen åka hem o packa in allt i bilen.

Så nu sitter vi här i Ambjörby, är mega trött så de blir sängen alldeles strax.

Jag och älsklingen åkte iväg o fiska efter vi ätit ikväll, första gången jag fiskat, ja om man bortser från en gång då jag var liten. Fick faktiskt 7 fiskar, inte direkt stora men vi tog hem 4 stycken för att visa O & M, men de får de se imorrn då de vaknar. Mycke bra kväll med min älskling, som alltid för sig. Du är de bästa och jag älskar dig verkligen såå mycke! <3

Miljontals mygg är de här uppe med, så får se hur vi ser ut efter denna helg, får se imorrn på O oxå, hur han reagerat, så de inte blir allt för svullet åt han.

Nej nu tackar jag för mig ikväll så sov så gott.

Ovido - Quiz & Flashcards