Alla inlägg den 28 juni 2008

Av J B - 28 juni 2008 16:36

Ja både O och M hostar konstant, och då menar jag verkligen konstant, de går inte länge mellan de hostar. M la sig efter vi haft besök idag, jag och O la oss i soffan, han med en film och jag slocknade ganska så fort. Älsklingen väckte oss vid 14:30. Var iväg och handla lite och nu är vi hemma igen. De är lugnt, hoppas hostan ger med sig lite tills ikväll då båda går på hostmedicin nu .. jag vill sova lite mera inatt än natten som vart.

Av J B - 28 juni 2008 08:48

TRÖTT och huvudvärken är ännu värre än vad jag haft dessa dagar. Beror på att i natt har jag inte sovit mycke alls pga M som gråtit och gnällt och jag hart vart som en jojo som sprungit upp o ner, tusen gånger känns de som jag vart in till henne. Sen drömmer ju O nåt så hemskt mycke och de i sin tur ger med sig att han pratar extremt mycke i sömnen och skriker och är lessen ( nattskräcken som kommer då han är dålig. )

JAG VILL SOVA!! Men så är det, bara att se glad ut iallafall typ.

Finns ju dem som har de värre, så ska inte klaga men jag är bara för trött nuu.


Vad ska ni göra idag, ni alla som läser bloggen?

Ovido - Quiz & Flashcards