Alla inlägg den 30 juni 2008

Av J B - 30 juni 2008 14:57

Mamma och bror var hit en sväng, så de hade köpt med sig 3 paket blöjor ute hos dem då de är sluut tamefan hela tiden på affären här, förståligt dock då de är såå billigt med blöjorna. Så nu räcker de ett tag iallafall. Kollade även datan som krånglat så sen igår, men jag löste de tidigare idag med råd från kundservice. Så nu funkar allt som de ska igen. Var även iväg och handla medans dem var här så de var skönt att ha de gjort.


Har tagit på mig jobb ons-tors-fre dag pass, vill ju inte säga nej nu när de ringer, vill ju komma in o jobba så mycke som möjligt innan jag ska börja på schema nu i Juli. Fast jag är halvdålig, känner mig något bättre men de känns endå i kroppen. Men detta ska jag fixa.



Av J B - 30 juni 2008 08:18

Jag har blivit sjuk, så sjukt ont i halsen och snorig och värk i ena örat för att inte tala om denna huvudvärk. Idag vill jag bara lägga mig ner o sova .. men tyvärr går inte det med 2 fisar hemma. Hoppas bara på att bli frisk tills helgen nu.

Dags för frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards